Zwiększenie aktywności fizycznej

Zwiększenie aktywności fizycznej

14 marca 2020 0 przez naturalmedica

Utrzymanie aktywności i formy nie jest tylko dla najlepszych sportowców w doskonałej formie. Niezależnie od tego jakie masz warunki, każdy może coś w tej sprawie zrobić na lepsze. Kluczem do ćwiczeń jest jednoczesne pamiętanie o swoich ograniczeniach, spacerowanie i słuchanie swojego ciała. Postępując zgodnie z poniższymi wskazówkami, będziesz w stanie pozostać w formie i być aktywnym poprzez regenerację poprzez krótkie spacery w ciągu dnia.

Chodź w pracy

Może to nie wydawać się dużo, ale spacer po miejscu pracy po dziesięciu minutach po jedzeniu może przyspieszyć metabolizm, dzięki czemu możesz lepiej wykorzystać jedzenie do napędzania organizmu i spalania kalorii. W zależności od tempa możesz w tym czasie wykonać nawet 1000 kroków!

Spacer po sklepie spożywczym

Możesz nie myśleć o zakupach spożywczych jako ćwiczeniach, ale prawdopodobnie robisz krok w górę o kilkaset kroków. Zabawnym sposobem na szybkie wejście jest zrobienie okrążenia wokół ścian bocznych sklepu przed rozpoczęciem zakupów.

Zaplanuj szybką trasę w pobliżu domu

Wyjście na świeże powietrze w ciągu dnia może zdziałać cuda dla twojego nastroju. Zaplanuj szybką trasę, którą możesz łatwo zrobić w domu, albo rano przed pracą, albo kilka razy dziennie w dni, kiedy jesteś w domu. Coś tak łatwego jak spacer do końca bloku lub wokół twojej okolicy sprawi, że krew zacznie płynąć i kroki będą się liczyć.

Spaceruj po swoim domu

Zabawnym wyzwaniem, które możesz wykonać podczas spędzania dnia w domu, jest wstanie i okrążenie domu lub poza domem między odcinkami programów telewizyjnych. To pozwala ci wykonywać małe ilości, wiele razy dziennie, jak trening interwałowy. Ponadto otrzymujesz resztę potrzebną do zranienia lub innych ograniczeń fizycznych.

Spotkaj się w środku

Czy masz w pobliżu ulubioną kawiarnię lub miejsce na lunch? Spotkaj się tam z przyjacielem, idąc z domu lub parkując niewielką odległość i spacerując resztą. Baw się dobrze, odpoczywając i chwytając latte, a następnie wróć na dwa krótkie spacery za jednym razem! Przerwa na odpoczynek w środku w połączeniu z interakcją społeczną sprawi, że zainteresuje Cię wyjazd.

Istnieje wiele sposobów, aby pozostać aktywnym, nawet jeśli początkowo nie jesteś w stanie odbywać długich spacerów. Pamiętaj, aby zawsze skonsultować się z lekarzem przed wybraniem nowej rutyny fitness i współpracować z nimi, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i maksymalne korzyści. Słuchając swojego ciała i poruszając się w ramach obecnych ograniczeń, będziesz w stanie pozostać aktywnym i osiągnąć swoje cele krokowe